Контрольна робота №2 з літературного читання мовчки 3 клас (письмово)
Як я став відмінником
Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки.
Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я до цього ставлюся
скептично. Але помічав, що коли Катя не хоче, щоб її викликали до
дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
Якось Катя сказала мені:
- Півнику (прізвище
у мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?
- Я реаліст, -
відповів їй, - тому про таке і не мрію.
- А якщо я тобі
допоможу? – не вгавала Мишка.
- Почаклуєш? –
запитав я.
- Авжеж, тільки ти
повинен виконати усі умови і якщо у твоєму щоденнику з’явиться
одинадцятка, віддаси мені свій брелок для ключів.
Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся
Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала
мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків
вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати.
А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не
насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік,
аж поки Леся Степанівна не запитала її:
-
Мишко, ти хочеш до дошки?
-
Ні, це не я, а Півник хоче.
- Ну
що ж, Півнику, йди відповідай, - сказала вчителька.
І я пішов.
Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:
-
Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.
Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:
- Віддавай брелок, ти обіцяв.
А я не
сперечався.
Через
кілька днів Мишка знову запитала мене:
- Одинадцять балів з
історії хочеш?
- Це теж можливо? –
засумнівався я .
- Авжеж! – відповіла
Мишка впевнено.
І все
повторилося. Я вивчив параграф з історії. Мишка перевірила, я одержав гарну
оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою.
Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в
наступній чверті я став відмінником.
У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.
Контрольна
робота з літературного читання . Читання мовчки (письмово)
Дата_______________________________________
Прізвище
учня_______________________________________________
1.
Визнач жанр прочитаного твору.
А народна
казка
Б
авторська казка
В
оповідання
2.
З якого предмет хлопчик Півник отримав першу
гарну оцінку.
А з
історії
Б з
математики
В з
української мови
3.
Якими рисами характеру наділено хлопчика Півника
із твору Ольги Бусенко «Як я став відмінником»?
А
наполегливим, впевненим
Б лінивим,
байдужим
В здібним,
невпевненим
4.
Визнач головну думку твору Ольги Бусенко
«Як я став відмінником»?
А Знання – найбільша цінність.
Б Тільки
наполегливою і старанною працею можна досягти успіху.
В Учитися
ніколи не пізно.
5.
Скоромовка - це:
А вірш, у
якому перші літери рядків утворюють слово або речення
Б
жартівливий вислів, із важких для швидкої вимови слів
В кроткий
поетичний твір, поділений на рядки, які римуються
6.
Поєднай вислів та його тлумачення.
Ходити на
голові
*
* дуже добре знати
Знати на
зубок
*
* бешкетувати, робити безлад
7.
Постав і запиши два запитання за змістом твору
Ольги Бусенко «Як я став відмінником»?
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
8.
Поміркуй і запиши, чи справді хлопчикові
допомогло чаклунство. А що ж допомогло йому стати відмінником?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар