Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Шукати в цьому блозі

Translate

середа, 4 квітня 2018 р.

Контрольні роботи
 з природознавства
3 клас
                              II семестр
(за підручником Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак. Природознавство 3 клас)



Підготувала
 вчитель
початкових класів ЗШ № 5
Шолох Валентина Олександрівна




Прізвище ____________________
Контрольна робота № 4
 Тема. Живі організми та середовища їхнього існування. Рослини.
1 варіант.

Обери правильну відповідь.
1. Яка рослина не належить до водоростей?
а) нитчаста водорость
б) сфагнум
в) ламінарія

2. Кульбаба – це рослина...
а) світлолюбива
б) тіньовитривала
в) вологолюбна

3. Умови, що необхідні для життя рослин
а) світло, вітер, вода, повітря, поживні речовини
б) сніг, тепло, роса, повітря, поживні речовини
в) світло, тепло, вода, повітря, поживні речовини

4. Зєднай назву рослини з її способом розмноження.


картопля *
конвалія *
виноград *
·       кореневищем
·       живцями
·       бульбами


5. Встанови відповідність рослини до їх виду.


цукровий буряк *
капуста *
пшениця *
·       зернова культура
·       технічна  культура
·       овочева культура





6. Доповни речення
Під час дихання рослина поглинає _________________________________,
виділяє ___________________.
7. Чим хвойні рослини корисні для природи?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Прізвище ____________________

Контрольна робота № 4
 Тема. Живі організми та середовища їхнього існування. Рослини.
2 варіант.

Обери правильну відповідь.
1. Яка рослина належить до хвойних?
а) ламінарія
б) ялівець
в) зозулин льон

2. Клен запилюється за допомогою
а) вітру
б) тварин
в) людини

3. Чому необхідно розпушувати ґрунт кімнатним рослинам?
а) щоб був вологим
б) щоб рослина отримувала більше тепла
в) щоб корінь отримував повітря

4. Зєднай назву рослини з її способом розмноження.


полуниці *
смородина *
тюльпан *
·       цибулинами
·       вусами
·       частинами стебел


5. Встанови відповідність рослини до їх виду.


кактус *
конвалія *
кульбаба *
·       світлолюбна рослина
·       посухостійка рослина
·       тіньовитривала рослина



6. Доповни речення
Під час живлення рослина поглинає __________________________________,
виділяє ___________________.

7. Чим хвойні рослини корисні для природи?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прізвище ____________________
Контрольна робота № 5
 Тема. Живі організми та середовища їхнього існування. Тварини
1 варіант.
Обери правильну відповідь.
1. Яка тварина не належить до групи ракоподібних?
а) рак;         б) краб;           в) дощовий червяк
2. Комахи мають
а) 4 лапки          б) 6 лапок          в) 8 лапок
3. Ластівка – це ...
а) осілий птах         б) перелітний птах           в) кочовий птах
4. Зєднай назву тварини з її способом живлення.


лисиця *
дикий кабан *
заєць *
·       рослиноїдна
·       хижа
·       усеїдна


5. Склади схему ланцюга живлення таких організмів:
Куниця, гусениця, шпак, капуста

________________________________________________________________



6. Продовж речення
Тварин, які вигодовують малят молоком, називають __________________

7. Доведи, що борсук належить до кожної з цих груп. Запиши.
Живий організм, тому що _________________________________________________________________________________________________________________________________.
Звір, тому що   ____________________________________________________.
Дика тварина, тому що ______________________________________________.



Прізвище ____________________
Контрольна робота № 5
 Тема. Живі організми та середовища їхнього існування. Тварини
2 варіант.
Обери правильну відповідь.
1. Яка тварина  належить до групи земноводних?
а) крокодил                б) жаба          в) скорпіон
2. Тварини, тіло яких вкрито пірям, це -
а) плазуни          б) птахи         в) павукоподібні
3. Вовк – це ...
а) усеїдна тварина     б) рослиноїдна тварина       
в) хижа тварина
4. Зєднай назву тварини з відповідною групою.


снігур *
синиця *
горобці *
·       осілий птах
·       перелітний птах
·       кочовий птах


5. Склади схему ланцюга живлення таких організмів:
Гадюка, миша, їжак, зерна пшениці.



__________________________________________________________
6. Продовж речення
Тварини, що живуть у водоймах, рухаються за допомогою плавців, тіло вкрито лускою – це ____________________

7. Доведи, що мурашка належить до кожної з цих груп. Запиши.
Живий організм, тому що _________________________________________________________________________________________________________________________________.
Комаха, тому що   _________________________________________________.
Дика тварина, тому що _____________________________________________.

Прізвище ____________________
Контрольна робота № 6
 Тема. Людина та її організм.
1 варіант.

Обери правильну відповідь.
1. У якому рядку перераховані тільки внутрішні органи людини?
а) голова, шия, верхні кінцівки, серце
б) шлунок, нижні кінцівки, легені, голова
в) головний мозок, серце, легені, шлунок

2. Які органи є опорою тіла людини і дають їй можливість виконувати різні рухи?
а) серце і судини
б) скелет і мязи
в) мязи і судини

3. Яку роботу виконує кровоносна система?
а) перетравлює їжу
б) виводить шкідливі речовини
в) забезпечує організм киснем

4. Пронумеруй органи в такій послідовності, у якій по них проходить повітря при вдиханні.
□  трахея
□  бронхи
□  легені
□  носова порожнина

5. Зєднай орган з відповідною системою.


вуха *
скелет *
шлунок *
* травна система
* органи чуття
* опорно-рухова система



6. Поживні речовини людина може отримувати з їжею?


  так
 ні



7. Як берегти слух? Запиши поради.

Прізвище ____________________
Контрольна робота № 6
 Тема. Людина та її організм.
2 варіант.

Обери правильну відповідь.
1. Частини тіла людини, які виконують певну роботу називаються:
а) деталями
б) предметами
в) органами

2. Яке значення для організму має скелет?
а) забезпечує організм киснем
б) є опорою тіла людини
в) захищає від холоду або спеки

3. Яку роботу виконує дихальна система?
а) виводить шкідливі речовини
б) перетравлює їжу
в) забезпечує організм киснем

4. Пронумеруй органи травлення в такій послідовності, у якій по них проходить їжа.
  стравохід
  глотка
  кищечник
  ротова порожнина
  шлунок

5. З’єднай орган з відповідною системою.


серце *
шкіра *
скелет *
* опорно-рухова система
* кровоносна
* органи чуття



6. Грати в компютерні ігри – одне з правил здорового способу життя?


  так
 ні



7. Запиши правила, яких слід дотримуватися, щоб мати добрий зір.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Метод 6 капелюхів