Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Шукати в цьому блозі

Translate

пʼятниця, 27 липня 2018 р.


Промінчики добра від серця до серця. Соціальний проект для учнів початкових класів
І. Інформація про проект
Назва проекту:
Промінчики добра від серця до серця.
Виконавці проекту.
3 клас початкової школи (19 учнів) Старокостянтинівської ЗОШ І-ІІІ ст. №4
Для кого реалізується проект.
Для дітей з обмеженими можливостями
Терміни реалізації проекту.
Грудень 2017року  .
Ідея проекту.
Актуальність проекту обумовлена реаліями сучасності. Важливим показником розвитку суспільства є гуманне, толерантне, турботливе й милосердне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами, які не мають змоги  вести повноцінне життя. Їхні проблеми завжди актуальні не зважаючи на те, що держава намагається розв’язувати їх через адаптацію в суспільство.  Діти з особливими потребами за своєю природою і поведінкою дуже відрізняються як від усіх інших, так і один від одного.  У дитячих колективах, де навчаються діти з особливими освітніми потребами, педагоги мають створювати демократичну атмосферу і всіляко сприяти формуванню дружніх стосунків між дітьми. Такі взаємини мають розвиватися природно.
Завдання проекту:
  • інформування учнів про моральні цінності;
  • виховання почуттів співпереживання, жалю, милосердя, співчуття;
  • формування свідомого ставлення до людських чеснот;
  • виховання справжньої людської радості – творення добра для інших;
  • сприяння розвитку творчих здібностей учнів та участі їх у благодійній діяльності;
  • бути готовими до того, що всі люди різні;
  • навчитися сприймати людей такими, якими вони є;
  • цінувати в кожній людині особистість і поважати її думки, почуття;
§  залучати школярів до практичної благодійності.
ІІ. Реалізація проекту
Проектний девіз:
Будь чистою і світлою, дитино.
Добро твори у світі кожен час.
Добро і є та категорія єдина,
Яка веде до світла кожного із нас.
Добром на доброту відповідай щоднини
Й на зло також добром відповідай.
Покликання найбільше для людини —
Добро творити! Це запам’ятай.
Н. Красоткіна
Участь у проекті «Промінчики добра від серця до серця» взяли: учитель та учні 3 класу початкової школи, їх батьки.
Реалізація проекту розпочалася з уроків доброти, толерантності та чуйності.
На цих уроках у дітей виховувались  такі якості , як доброта, щедрість, чуйність, милосердя; навчали учнів оцінювати вчинки головних героїв оповідань, наслідувати їх позитивні риси, прагнути до самовдосконалення; виховували віру в силу любові, дружби, добра і справедливості; допомагали у осмисленні проблеми доброти, турботи про інших як основної якості людини.
1.     Позакласне читання. Робота над текстом В. О. Сухомлинського «Горбатенька дівчинка».
2.     Перегляд та обговорення казки "Соловейко з одним крилом" про дітей з особливими потребами. https://www.youtube.com/watch?v=edWi7NrQKlA
3.      Виховна година. «Добро лікує душу».
Усі разом учні зробили висновок: Доброта – це одна з найважливіших людських рис. Толерантність і доброзичливість є дуже необхідними для людей.
Опитування
Наступним кроком у проекті стало опитування серед учнів. На питання «Хто з людей сьогодні, на вашу думку, потребує допомоги, підтримки?» отримали наступні відповіді:
  • діти з обмеженими можливостями;
  • діти які хворіють,
  • діти які живуть у дитячих будинках;
  • люди похилого віку;
Діти внесли свої пропозиції, записані на папірцях щодо того, чим вони, учні, можуть допомогти конкретно названим вище категоріям людей.
Учні також визначилися кому вони особисто хотіли б допомогти у своїй школі, як саме і що для цього потрібно.
Ми можемо подарувати тепло наших сердець іншим.
Втілення у життя благодійної доброчинної акції «Подарунок до Нового року».
У нашій школі за індивідуальною та інклюзивною формою навчання навчається 7 дітей. Вони розумні, комунікабельні та мріють бути як усі. Для того щоб ці дітки краще та впевненіше почували себе у школі, щоб по справжньому відчули себе частиною великого та дружнього колективу діти вирішили приготувати їм подарунки до Нового року. За допомогою батьків дуло придбано все для виготовлення подарунків і учні дружно взялися за роботу. Почали виготовлення мяких іграшок власноруч.

По завершені роботи іграшки були вручені діткам з найкращими побажаннями.
Промінчики добра
Наступний крок – це поєднання  творчих здібностей з вихованням віри в силу любові, дружби, добра і справедливості, через складання казок і малювання.
1.     Конкурс « Добро поруч». Складання казок про добро.
2.     Конкурс « Промінчики добра». Малюнки про добро.
ІІІ. Результати реалізації проекту
  • Формування активної життєвої позиції;
  • Розвиток життєвих компетенцій школярів;
  • Розвиток почуття милосердя, доброти;
  • Розвиток умінь працювати в команді;
  • Вироблення вмінь самостійно робити висновки;
  • Удосконалення вмінь презентувати результати своєї діяльності.
Вплив проекту на учасників.
Проект приніс користь не тільки тим, кому ми намагалися робити добро, але , у першу чергу,  дітям, які вчилися творити це добро. Життєвий досвід, отриманий ними під час роботи у проекті, залишиться з ними на все життя і ще не раз знадобиться у вирішенні різних життєвих ситуацій. Сподіваємося, що цей досвід допоможе дітям у дорослому житті завжди залишатися людиною у самому найгарнішому розумінні цього слова.
Проект реалізовано завдяки благодійній допомозі батьків.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Метод 6 капелюхів