Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.

Шукати в цьому блозі

Translate

неділя, 29 березня 2020 р.

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ  30.03.2020
Ранкова зустріч 1 клас
ПРИГОДИ КРАПЛИНКИ
Мета: поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі — воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково-дослідницької діяльності; розвивати спостережливість, уміння висувати гіпотези і робити висновки з результатів спостережень; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води.
День 1. ДЕ Є ВОДА В ПРИРОДІ?
1. Вітання
— Погляньте у віконечко! Хто дивиться на вас і на мене?
· Гра «Сонечко»
— Пограймо в гру! Подивіться уважно на своїх друзів, посміхніться їм. Хто на вашу думку, зміг би виконати роль сонечка? Це має бути така дитина, від якої всім стає тепло й приємно. На сонечко ми надягнемо віночок із промінцями. Воно може до когось доторкнутися, комусь посміхнутися або просто поглянути. Ми будемо йти по колу, а сонечко — обертатися навколо себе. Відчуйте, як приємно, коли тебе зігріває сонечко!
— Потанцюймо з нашим сонечком під веселу музику!
Звучить музика, діти разом з учителем виконують танцювальні рухи.
Сонце, сонце, сонечко,
Золоте проміння.
Не світи в віконечко, в оченята милі.
Знову ранок настає, нічку проводжає.
Сонце, сонечко моє,
Я тебе кохаю.
— Покажіть настрій, у якому перебуваєте зараз.
2. Обмін інформацією. Тема дня «Де є вода в природі?»
Перегляд фрагмента мультфільму «Капітошка».
— До нас завітав герой із мультфільму. Ви впізнали, хто це?
— Діти, з чого утворився наш герой?
— А чи знаєте ви, що краплинка води володіє мистецтвом перетворення? Вона, як справжня чаклунка, може змінюватися: то швидко біжить у потічку, то падає на землю, виблискуючи холодними витинанками-крижинками, то піднімається у повітря у вигляді пари. Сьогодні вона плаче дощем, а на завтра скресла могутньою кригою. Змінився настрій — вкрила землю рясним туманом. Така маленька й така необхідна для всього живого. Хто ж ця чарівниця?
— Як потрібно ставитися до води?
· Слухання й обговорення оповідання «Де береться краплинка?»
Бігала Оленка по льоду. Падали сніжинки. Ніби плавали в повітрі. Одна сіла на рукав. Дивиться Оленка на пухнасту сніжинку. Шестикутна зірочка, така красива, блискуча. Ніби казковий майстер вирізьбив її зі сріблястої платівочки. Наблизилась Оленка до сніжинки. Дивиться, милується нею. І бачить диво: сніжинка стала краплиною води.
В. Сухомлинський
Запитання до дітей:
— Яке диво могла побачити Оленка? (Сніжинка стала краплинкою води.)
— Де ж поділась сніжинка?
— А на що може перетворитися краплинка зимою? (На сніг, лід, бурульку, іній, крупу.)
· Гра «Де сховалась краплина?»
Учитель називає слова (бурулька, град, папір, струмок, книга, замет, будинок, чай тощо). Якщо поняття пов’язане з водою, діти плескають у долоньки, якщо ні — розводять ручки в сторони.
— Як ви гадаєте, де, в яких місцях, ми можемо зустріти нашу краплинку? (Море, річка, озеро, струм, калюжа.)
— Діти, а де в нашому класі може сховатися краплинка? Роздивіться уважно.
3. Групове заняття
· Фантастичні гіпотези
— Уявіть, що ви — краплинка. Куди ви помандруєте? У вигляді кого?
Наприклад: «Я — пухнастий, м’який сніжок, поспішаю на зустріч із дітьми нашого класу, хочу покатати їх на санчатах і подарувати гарний настрій», «Я — швидка річка, мчу вперед кораблі, перевожу важливі вантажі».
· Броунівський рух
Діти рухаються класом, шукають потрібні картки.
1-ша група. Кому необхідна вода? (Рослини, тварини.)
2-га група. Хто не потребує води? (Нежива природа.)
3-тя група. Де вода може зашкодити? (Речам, створеним руками людини: книжкам, зошитам, килимам, меблям.)
4. Теми для щоденника вражень
□ Я знаю, де сховалася вода.
□ Мені було цікаво...
□ Я люблю (не люблю) дощ.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Метод 6 капелюхів